LOETJE
Het oorspronkelijke Café Loetje dat zo’n 40 jaar geleden werd opgericht in Amsterdam als biljart café, is door het succes van de ossenhaasbiefstuk uitgegroeid naar 19 restaurants. Daarnaast heeft Loetje verschillende zalen en een hotel. Het is de ambitie van Loetje om nationaal te blijven groeien en ook internationaal zijn er ambities. De meeste vestigingen tellen honderden stoelen en op een goede avond kan een tafel tot wel vier keer bezet worden.
Om een positieve klantervaring te kunnen creëren is het 100% functioneren van kassa’s, lijnverbindingen, elektronische deuren, handheld terminals, beveiligingscamera’s en tapinstallaties een eerste voorwaarde. 100% beschikbaarheid, betrouwbaarheid en veiligheid van IT componenten is voor Loetje dan ook van primair belang. En omdat Loetje zich wil kunnen blijven focussen op haar core-processen, koos zij ervoor de complete ICT uit te besteden.
Mede door de hoge mate van IT beschikbaarheid die TiGiT heeft aangetoond in de zorgsector viel de keuze op TiGiT. Maar ook de expertise van TiGiT in het snel en vakkundig uitrollen van implementaties op nieuwe locaties speelde een rol voor het ambitieuze Loetje. Voor Loetje migreerden wij alle locaties naar de private cloud omgeving van TiGiT, voorzagen wij alle locaties van een nieuw netwerk, richtten wij het remote beheer in vanuit een centrale omgeving en stelden wij Loetje in staat tot een 24/7 monitoring op alle IT componenten.